Merhaba arkadaşlar , 8.günün akşamı başvuruya cevap gelmiş . Böyle bir red cevabı daha önceden görmemiştim. Webmaster forumu ve 60 kendi yazım var. Hiçbir argo , küfür yok domain alanında falan her alanda yazdım.



Sizce ne yapmam lazım yardım edebilecek var mı bu konuda ?