• 06-02-2015, 16:22:55
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Detaylı pm atabilirmisiniz ? yardımcı olmaya çalışayım saygılarıma iyi çalışmalar diliyorum
  • 06-02-2015, 17:09:49
    #11
    abduko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya anlamadığım kafamı karıştırdınız zaten blogspota adsense direk vermiyormu ve blogspottan aldığınız adsenseyi başka sitede kullanamıyorsunuz diye biliyorum ama ben ve şöyle bi durum var blogspot sitem var ve özel domaine yönlendirmeli ama orada açtığımda reklamlar gözükmüyor.
    bende yeni sayılırım direk vermiyor başvurdum yaklaşık 1 hafta sonra onay geldi zaten her siteye vermiyorki blogspotta olsa
  • 07-02-2015, 23:08:43
    #12
    Ben adsense aldıysam herkes alır yorum felan varmı küfürlü acaba yada uygunsuz fotograf felan