• 01-02-2015, 17:21:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir blog açtım 14 Aralık 2014'te. Şuana kadar 4 post geçtim siteye. Front-end developer'ım ve yazı yazdığım konunun türkçe bir kaynağı yok. Kendim öğrendikten sonra gelişe gelişe post geçiyorum siteme.
    4 yazı yazdım ve AdSense'e başvurmalı mıyım şimdi, değilse ne zaman başvurayım ?
  • 01-02-2015, 17:33:07
    #2
    istersen bir dene
  • 01-02-2015, 17:49:06
    #3
    Başvurduğunda Büyük ihtimalle Yetersiz içerik diyecektir.
  • 01-02-2015, 18:43:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler