Bir blog açtım 14 Aralık 2014'te. Şuana kadar 4 post geçtim siteye. Front-end developer'ım ve yazı yazdığım konunun türkçe bir kaynağı yok. Kendim öğrendikten sonra gelişe gelişe post geçiyorum siteme.
4 yazı yazdım ve AdSense'e başvurmalı mıyım şimdi, değilse ne zaman başvurayım ?