• 21-01-2015, 23:21:27
    #1
    konu kilit arkadaşlar.
  • 21-01-2015, 23:23:21
    #2
    Riske atmaya değmez bence
  • 22-01-2015, 00:15:47
    #3
    SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riske atmaya değmez bence

    peki sadece aşağıdakileri lullansam risklimi
    1 adet 970x90
    2 adet 300x250
  • 22-01-2015, 00:22:11
    #4
    satlas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imzamdaki sitemde
    1 adet 970x90
    2 adet 300x250

    bir adette 20x90 metin reklamı eklemek istiyorum sakıncalımıdır sizce ?
    Hiçbir sakıncası yok. 3 adet resim/metin, 3 adet de bağlantı birimi olmak üzere toplam 6 adet reklam koyabilirsiniz.

    SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riske atmaya değmez bence
    Hangi risk?
  • 22-01-2015, 00:22:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    olması gerekeni yazmışsın verdiğin seçenekler adsens politikalarına uygundur,
    1 adet 970x90
    2 adet 300x250 (hatta bunları 336*280 olarak değiştir) reklam oldukları belli olsun teşvik ve yanıltıcı yerde olmasın yeter
    ve bir adet bağlantı reklamı 200*90 yerleştirmen sorun teşkil etmez
    tema responsive ise esnek reklam kullan (yatay banner için)
  • 22-01-2015, 02:06:34
    #6
    ben bazı sitelerde 4 tane reklam gördüm.
    bağlantı hariç.Dördünde de aktif reklam gözüküyordu
  • 22-01-2015, 20:04:12
    #7
    O bazı sitelerle aynı hite sahipsen gözünün yaşına bakma sende ekle. Değilsen bunu düşünme bile.
  • 22-01-2015, 20:28:26
    #8
    Bence riske atmayın.