imzamdaki sitemde
1 adet 970x90
2 adet 300x250
bir adette 20x90 metin reklamı eklemek istiyorum sakıncalımıdır sizce ?
Hiçbir sakıncası yok. 3 adet resim/metin, 3 adet de bağlantı birimi olmak üzere toplam 6 adet reklam koyabilirsiniz.
Riske atmaya değmez bence
Hangi risk?