• 28-08-2005, 15:07:08
    #10
    Misafir
    geçende bi araba baktım arkiye gösterdim araba bayandan olunca e doğal olarak satan kadının cep telefonu olunca asılsak mı acaba arabasıda var güzelmi güzel hesabı.
    o ustteki arabalarda bi garip oluyo yaw.ben kapı açarken elimde kalır diye korkarım valla.
  • 28-08-2005, 15:12:16
    #11
    o arabayi alinca kroluk yapmayiz allala yavasca nazikce
    sanki bir hatunmus gibi davrancaz
  • 28-11-2006, 18:27:09
    #12
    1yıllık konuyu neden canlandırdım diye soracak bazıları ama napim aklıma geldi ne günlermiş bea çek bekliyormuşuz araba alıyormuşuz hatunlarla ugraşıyormuşuz.


    Zaman akıp gidiyor dur demek olmaz
  • 28-11-2006, 21:51:31
    #13
    döndür şimdi