geçende bi araba baktım arkiye gösterdim araba bayandan olunca e doğal olarak satan kadının cep telefonu olunca asılsak mı acaba arabasıda var güzelmi güzel hesabı.
o ustteki arabalarda bi garip oluyo yaw.ben kapı açarken elimde kalır diye korkarım valla.
1yıllık konuyu neden canlandırdım diye soracak bazıları ama napim aklıma geldi ne günlermiş bea çek bekliyormuşuz araba alıyormuşuz hatunlarla ugraşıyormuşuz.