geçende bi araba baktım arkiye gösterdim araba bayandan olunca e doğal olarak satan kadının cep telefonu olunca

asılsak mı acaba

arabasıda var güzelmi güzel hesabı.
o ustteki arabalarda bi garip oluyo yaw.ben kapı açarken elimde kalır diye korkarım valla.