geçende bi araba baktım arkiye gösterdim araba bayandan olunca e doğal olarak satan kadının cep telefonu olunca asılsak mı acaba arabasıda var güzelmi güzel hesabı.
o ustteki arabalarda bi garip oluyo yaw.ben kapı açarken elimde kalır diye korkarım valla.