Toyota otomotiv fabr. çalışırkende böyleydi. Fabr. ceosu japondu iyi maaş alıyorduk, sonra türk geldi sağolasun şimdi herkes isyanda .) Girdiğimiz her yeri kurutuyoruz ya. Bu googleye de kesin bir türk eli değmiş sanırsam.
Toyota otomotiv fabr. çalışırkende böyleydi. Fabr. ceosu japondu iyi maaş alıyorduk, sonra türk geldi sağolasun şimdi herkes isyanda .) Girdiğimiz her yeri kurutuyoruz ya. Bu googleye de kesin bir türk eli değmiş sanırsam.
Hocam Onu bunu bilmem de Ciddi Bir sorun TBM'nin böyle düşük olması. Yani rsmen google ve reklam verene çalışıyoruz .
Hocam aksine son bir haftadir tbmler cosmus durumda sukur Her sene sonuna dogru boyle oluyor.
Reklam verenler butce plani yapacagi icin ocak ayinda buyuk bir dusus yasanacak tabi hazirlikli olun.