Toyota otomotiv fabr. çalışırkende böyleydi. Fabr. ceosu japondu iyi maaş alıyorduk, sonra türk geldi sağolasun şimdi herkes isyanda .) Girdiğimiz her yeri kurutuyoruz ya. Bu googleye de kesin bir türk eli değmiş sanırsam.