fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toyota otomotiv fabr. çalışırkende böyleydi. Fabr. ceosu japondu iyi maaş alıyorduk, sonra türk geldi sağolasun şimdi herkes isyanda .) Girdiğimiz her yeri kurutuyoruz ya. Bu googleye de kesin bir türk eli değmiş sanırsam.
Hocam Onu bunu bilmem de Ciddi Bir sorun TBM'nin böyle düşük olması. Yani rsmen google ve reklam verene çalışıyoruz .