üstadım bende 12 siteme mobil reklam koymuştum güzel reklam geliri elde ediyordum. arkadaşım beni uyardı. yönlendirme yapıyorlar. siteye girmeden önce bir video reklamı çıkıyor. kişi yanlışlıkla video reklamına tıklarsa 14 lirası ya da konturu gidiyor. böyle olunca bende kaldırdım. Kimsenin konturu benim sitem yüzüne gitmesin.
siteye girmeden yönlendiren reklamlar ziyaretçiyi kaçırır. kısa vadede iyi kazanç sağlıyor ama uzun vadede kaybettiriyor. Yıllarca uğraşıp didinmemiz hit kazanmak için değil midir. üç kuruş için hit kaybetmek bence mantıklı değil.
günlük hiti 200-300 arası olan 10 siteden günlük mobil reklamdan kazancım 80 kuruşu geçmiyordu. gerisini siz düşünün artık.