gokayc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben telefonumavirüs bulaştı diye üzülüpduruyordum. Kimisiteye giriş yaptığımda direk otomatik olarak yönlendirme yapıyordu. Eğer bu şekildeyse çok vahim bir durum.
Aynen öyle