• 18-10-2014, 15:46:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben neye karar vermişim? Türkçe biraz zayıf galiba. Ben karar vermedim, ben her seferinde boşa zıplama diye, iyiliğin için öneri yaptım. Anlaşılan senin gibilere iyilik de yaramaz. Neyse daha beni alıntılama. O mantık ile; Adsense Ödemeleri başlığını da rapor et, onlarca üyenin ödemesini yapacan, geçen ay yapmadığın kişiler var, *********** Adsense yazdılar hep. Onları da sildir bence.
    Emre unan senden iyilik beklemiyoruz.

    İyilik yapacaksan başkasına yap bize değil
  • 18-10-2014, 15:49:37
    #20
    Administrator
    Nikon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense kullacıdan özel mesaj bana))))))

    Konuyu bu kadar sürede hala anlayamaman çok ilginç )))
    Ekran görüntüsü?
  • 18-10-2014, 15:53:57
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hepsini göndersin ilk attığım mesaja bu kadar hızlı yazsaydı bu gergin durum olmayacaktı attığım mesajları ben atıyım zahmet etmesin
  • 18-10-2014, 15:56:17
    #22
    Administrator
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsini göndersin ilk attığım mesaja bu kadar hızlı yazsaydı bu gergin durum olmayacaktı attığım mesajları ben atıyım zahmet etmesin
    Sizden PM almak istemiyorum! Her yazılanı yanlış anlayıp öyle cevap veriyorsunuz kısaca Algı ve Anlama sorunu yaşıyorsunuz bundan dolayı boşa stres yapmaya gerek yok. yazdığım kişi gönderebilir.
  • 18-10-2014, 15:56:29
    #23
    Üyeliği durduruldu
    http://prntscr.com/4xbfp7
  • 18-10-2014, 15:57:53
    #24
    Üyeliği durduruldu
    https://i.hizliresim.com/voyvMr.jpg

    İlkini niye atmıyorsan adam terbiyesizlik yapma tamam mı boşa şüphelenmemiş senden haklıymışız ne olduğun amacın ne olduğu

    Yönetim attığım 2 mesaj buyrun rica ettik olmadı
  • 18-10-2014, 15:58:20
    #25
    Administrator
    Nikon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tehdit r10.net kurallarına göre banlanmasını gerektiriyor bunu konudan sonraya bırakıyorum.

    Adsense nickli üye ile aranızda bir sorun varmı? bu konuda onun adı neden geçiyor.
  • 18-10-2014, 16:05:25
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tehdit r10.net kurallarına göre banlanmasını gerektiriyor bunu konudan sonraya bırakıyorum.

    Adsense nickli üye ile aranızda bir sorun varmı? bu konuda onun adı neden geçiyor.
    Coşkun bey siz sanırım olayın boyutunu anlayamadınız adam ilk mesaja az önce ki paylaştığım mesajda rica ediyorum.

    Ama takmıyor sonra halen işlem yapmadığından yazdık küfür mü ettik yoksa rencide edecek söylem mi söz sarf ettik bu forumda bizi sevende var sevmeyende bu şahıs gibi sonuna kadar mesajlarımın arkasındayım

    Kararınız bana karşı ne olursa yine üstüne basa basa söylüyorum arkasındayım buyrun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:05:25 -->-> Daha önceki mesaj 16:03:49 --

    Jet hızıyla 2 nci mesajı cevaplıyor ama gelin görün ki ilk mesajı paylaşmıyor neden maksat belli amaç belli kişi ile hiç bir alışverişimiz olmadı zaten olamaz benim bu şahıs gibi müşterimde olmasın zaten

    Üye adını belirtmeyeceğim

    Bizi sevenden gelen mesaj o bile anlamış durumdan

    S.a
    hocam şu adsense dolandırıcıdır başlığı kasti atılmış bir başlıkmıdır bilmiyorum fakat.

    ne zaman görsem sanki size doğru konu açılmış gibi hissediyorum.

    Forumda ki çalışma azminize bakarak ekmeğinize zarar vermemesi için konuyu report ettim adsenseden mail geldi gibisinden değiştittirmenizi tavsiye ediyorum.

    O konuyu görüp içine girip okumayan kişilerin aklında sanki siz dolandırıcıymışsınız gibi bir düşünce kalabilir.

    Yanlış anlamayın kesinlikle sizin menfaatiniz için yazıyorum.
  • 18-10-2014, 16:05:32
    #27
    Administrator
    Henüz bir işlem yapmadım. sadece "tehdit" için bir ceza gelecek diye yazdım ve Nikon nickli üyeden cevap bekliyorum.