Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tehdit r10.net kurallarına göre banlanmasını gerektiriyor bunu konudan sonraya bırakıyorum.

Adsense nickli üye ile aranızda bir sorun varmı? bu konuda onun adı neden geçiyor.
Coşkun bey siz sanırım olayın boyutunu anlayamadınız adam ilk mesaja az önce ki paylaştığım mesajda rica ediyorum.

Ama takmıyor sonra halen işlem yapmadığından yazdık küfür mü ettik yoksa rencide edecek söylem mi söz sarf ettik bu forumda bizi sevende var sevmeyende bu şahıs gibi sonuna kadar mesajlarımın arkasındayım

Kararınız bana karşı ne olursa yine üstüne basa basa söylüyorum arkasındayım buyrun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:05:25 -->-> Daha önceki mesaj 16:03:49 --

Jet hızıyla 2 nci mesajı cevaplıyor ama gelin görün ki ilk mesajı paylaşmıyor neden maksat belli amaç belli kişi ile hiç bir alışverişimiz olmadı zaten olamaz benim bu şahıs gibi müşterimde olmasın zaten

Üye adını belirtmeyeceğim

Bizi sevenden gelen mesaj o bile anlamış durumdan

S.a
hocam şu adsense dolandırıcıdır başlığı kasti atılmış bir başlıkmıdır bilmiyorum fakat.

ne zaman görsem sanki size doğru konu açılmış gibi hissediyorum.

Forumda ki çalışma azminize bakarak ekmeğinize zarar vermemesi için konuyu report ettim adsenseden mail geldi gibisinden değiştittirmenizi tavsiye ediyorum.

O konuyu görüp içine girip okumayan kişilerin aklında sanki siz dolandırıcıymışsınız gibi bir düşünce kalabilir.

Yanlış anlamayın kesinlikle sizin menfaatiniz için yazıyorum.