Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsini göndersin ilk attığım mesaja bu kadar hızlı yazsaydı bu gergin durum olmayacaktı attığım mesajları ben atıyım zahmet etmesin
Sizden PM almak istemiyorum! Her yazılanı yanlış anlayıp öyle cevap veriyorsunuz kısaca Algı ve Anlama sorunu yaşıyorsunuz bundan dolayı boşa stres yapmaya gerek yok. yazdığım kişi gönderebilir.