• 14-08-2014, 00:32:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firmaların reklam bütçeleriyle ilgili bir dalgalanma oluyor bazı zamanlarda. Önümüzdeki iki hafta içinde düzelir.
  • 14-08-2014, 00:33:35
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    resmen kafayı yedim temada, sitede değiştirmediğim yer kalmadı en sonda bıraktım yazdan dolayı sanırım diye düşünüyorum. Şirketlerde tatil dönemi o yüzden fazla reklam vermiyorlar.
  • 14-08-2014, 04:56:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar sorun bizde ben bunu her zaman söylüyorum, Türk ahalisi olarak elimizden gelen bir şey yok bunu googleda biliyor sağır sultanda, diyorlar onlara ne verirsen aynını yapar ben bir arkadaşa oyun sitesi açtım yerleştirdim adama 1k hit geliyor günde 4-5 oyun at dedim, adam 2-3 ay aynı şeyleri devam ettirdi ve dün o arkadaşım şöyle dedi: ulen 2TL için, Her Gün 1 saat özgün yazı düşünüyorum oyun ekliyorum ne hit var nede Gelir, ben dilenciye veriyorum 2 TL kapıma gelince dedi ve BIRAKTI

    He şimdi bazı arkadaşalr hemen oyun sitesi öyledir demesin, Yakında Tüm içerikleriniz aynı şekle gelecek, ama bizler kafa yormaya devam ediyoruz. 8 yıldan beri hep birşeyler yapmaya çalıştım ve düzenli yapmaya çalıştıkça google altlara gönderdi. kolu uzun büyük siteler her alanda cirit atıyorlar. işi götüren onlar artık bizler yokuz
    Derken göndere tıkla diyorken. R10.Net Bana diyor ki: herşeyi sana yazdım..! herşeye seni yazdım...!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:56:33 -->-> Daha önceki mesaj 04:48:09 --

    ilksah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmen kafayı yedim temada, sitede değiştirmediğim yer kalmadı en sonda bıraktım yazdan dolayı sanırım diye düşünüyorum. Şirketlerde tatil dönemi o yüzden fazla reklam vermiyorlar.
    yaw ne tatili ustad, Bir tatil dolayısı ile, Bir ramazan dolayısı ile, Bir kurban bolayısı ile, Bir Seçim ile, Bir okul açılması ile. bence devamı Üstte
  • 14-08-2014, 05:16:42
    #13
    akrepx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sorun bizde ben bunu her zaman söylüyorum, Türk ahalisi olarak elimizden gelen bir şey yok bunu googleda biliyor sağır sultanda, diyorlar onlara ne verirsen aynını yapar ben bir arkadaşa oyun sitesi açtım yerleştirdim adama 1k hit geliyor günde 4-5 oyun at dedim, adam 2-3 ay aynı şeyleri devam ettirdi ve dün o arkadaşım şöyle dedi: ulen 2TL için, Her Gün 1 saat özgün yazı düşünüyorum oyun ekliyorum ne hit var nede Gelir, ben dilenciye veriyorum 2 TL kapıma gelince dedi ve BIRAKTI

    He şimdi bazı arkadaşalr hemen oyun sitesi öyledir demesin, Yakında Tüm içerikleriniz aynı şekle gelecek, ama bizler kafa yormaya devam ediyoruz. 8 yıldan beri hep birşeyler yapmaya çalıştım ve düzenli yapmaya çalıştıkça google altlara gönderdi. kolu uzun büyük siteler her alanda cirit atıyorlar. işi götüren onlar artık bizler yokuz
    Derken göndere tıkla diyorken. R10.Net Bana diyor ki: herşeyi sana yazdım..! herşeye seni yazdım...!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:56:33 -->-> Daha önceki mesaj 04:48:09 --



    yaw ne tatili ustad, Bir tatil dolayısı ile, Bir ramazan dolayısı ile, Bir kurban bolayısı ile, Bir Seçim ile, Bir okul açılması ile. bence devamı Üstte
    Vallah siteye günde 30 özgün içerik giriliyor 3 editör var ama yinede kazanç düşüşte
  • 14-08-2014, 09:30:46
    #14
    buyurun ... 14 AĞUSTOS 2014 gününden harika bir tablo

  • 14-08-2014, 09:49:48
    #15
    3 ay önce iki yemek tarifleri sitem ayda 800-900 kazanıyordu. Bu ay sanırım 200 tl yi ya zorla geçer ya sınırda kalır. Bu arada toplam 5-6k hitleri var.
  • 14-08-2014, 09:53:58
    #16
    100 hiti olan moda,dekorasyon sitem günlük 1 TL bırakıyor tık başı ortalama 0.12 veriyor, bende anormal bir durum yok.
  • 14-08-2014, 12:25:48
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    baya düştü 2k sitem eskiden ayda 300 TL'ye yakın kazandırırken şu anda 150'yi anca görüyoruz
  • 14-08-2014, 12:32:40
    #18
    her zaman söylüyorum arkadaşlar, adsense kazancına bağımlılığımızı azaltmamız lazım. bu konu da yeni arayışlar tavsiye ederim.