Arkadaşlar sorun bizde ben bunu her zaman söylüyorum, Türk ahalisi olarak elimizden gelen bir şey yok bunu googleda biliyor sağır sultanda, diyorlar onlara ne verirsen aynını yapar

ben bir arkadaşa oyun sitesi açtım yerleştirdim adama 1k hit geliyor günde 4-5 oyun at dedim, adam 2-3 ay aynı şeyleri devam ettirdi ve dün o arkadaşım şöyle dedi: ulen 2TL için, Her Gün 1 saat özgün yazı düşünüyorum oyun ekliyorum ne hit var nede Gelir, ben dilenciye veriyorum 2 TL kapıma gelince dedi ve BIRAKTI
He şimdi bazı arkadaşalr hemen oyun sitesi öyledir demesin, Yakında Tüm içerikleriniz aynı şekle gelecek, ama bizler kafa yormaya devam ediyoruz. 8 yıldan beri hep birşeyler yapmaya çalıştım ve düzenli yapmaya çalıştıkça google altlara gönderdi. kolu uzun büyük siteler her alanda cirit atıyorlar. işi götüren onlar artık bizler yokuz
Derken göndere tıkla diyorken. R10.Net Bana diyor ki: herşeyi sana yazdım..! herşeye seni yazdım...!
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:56:33 -->-> Daha önceki mesaj 04:48:09 --
yaw ne tatili ustad, Bir tatil dolayısı ile, Bir ramazan dolayısı ile, Bir kurban bolayısı ile, Bir Seçim ile, Bir okul açılması ile. bence devamı Üstte