• 09-08-2014, 16:41:09
    #1
    Merhabalar arkadaşlar aranızda türk hesabı ile başvurup dolar ödemesi alan varmı varsada nasıl oluyor napmamız gerek başvururken ?
  • 09-08-2014, 17:04:39
    #2
    Lumia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar aranızda türk hesabı ile başvurup dolar ödemesi alan varmı varsada nasıl oluyor napmamız gerek başvururken ?
    Banka hesabınızın dolar hesabı olması lazım. Kuzey Kıbrıs'ta olup euro hesabı açanlar olmuştu forumda. Ülke seçeneğiyle ilgili bildiğim kadarıyla.
  • 09-08-2014, 17:48:45
    #3
    Ben olmuyor diye biliyorum daha önce yapmak istemiştim. Mümkün olmadığını öğrenince vazgeçmiştim. Detaylı bilgisi olan arkadaşlar yazarlar birazdan.
  • 09-08-2014, 18:15:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    para kazanmak için dolar değilde euro daha kazançlı oluyormuş bir araştır derim.
  • 09-08-2014, 18:20:57
    #5
    nilbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka hesabınızın dolar hesabı olması lazım. Kuzey Kıbrıs'ta olup euro hesabı açanlar olmuştu forumda. Ülke seçeneğiyle ilgili bildiğim kadarıyla.
    teşekkürler hocam sağolun bilgilendirme içinde peki pin türkiyeye gelse sorun olurmu herhangi bir engel olmaz diye düşünüyorum ?

    Geera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olmuyor diye biliyorum daha önce yapmak istemiştim. Mümkün olmadığını öğrenince vazgeçmiştim. Detaylı bilgisi olan arkadaşlar yazarlar birazdan.
    Var hocam yapan çok var.

    BlackHeader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para kazanmak için dolar değilde euro daha kazançlı oluyormuş bir araştır derim.
    teşekkürler hocam. araştıracağım.
  • 09-08-2014, 18:22:37
    #6
    Lumia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam sağolun bilgilendirme içinde peki pin türkiyeye gelse sorun olurmu herhangi bir engel olmaz diye düşünüyorum ?
    Eğer ülkeniz Türkiye seçilmişse ve hesap ve adresiniz de Türkiye'de ise hesabınızı dolar veya euro'ya çevirmeniz pek mümkün gözükmüyor açıkcası.
  • 09-08-2014, 18:22:45
    #7
    Ödemeyi TL hesabına alıyarsan maalesef olmuyor. Keşke olsa...
  • 09-08-2014, 18:25:41
    #8
    nilbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka hesabınızın dolar hesabı olması lazım. Kuzey Kıbrıs'ta olup euro hesabı açanlar olmuştu forumda. Ülke seçeneğiyle ilgili bildiğim kadarıyla.
    O kişi benim. Bildiğim kadarı ile ülkenizin para birimine bakılarak ödemeler yapılıyor. Benim Güney Kıbrıs'a geçme hakkım var, oradan bir banka hesabı aldım Adsense için yoksa Kuzey Kıbrıs hesabıma ödeme alamam bende...
  • 09-08-2014, 18:30:37
    #9
    nilbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka hesabınızın dolar hesabı olması lazım. Kuzey Kıbrıs'ta olup euro hesabı açanlar olmuştu forumda. Ülke seçeneğiyle ilgili bildiğim kadarıyla.
    alakası yok hocam.ben hesabı acarken dolar hesabı olarak actırdım.ama hala tl olarak geliyor