Merhabalar arkadaşlar aranızda türk hesabı ile başvurup dolar ödemesi alan varmı varsada nasıl oluyor napmamız gerek başvururken ?
Banka hesabınızın dolar hesabı olması lazım. Kuzey Kıbrıs'ta olup euro hesabı açanlar olmuştu forumda. Ülke seçeneğiyle ilgili bildiğim kadarıyla.