Birkaç reklam yerleşim tavsiyesi - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Birkaç reklam yerleşim tavsiyesi
12
●
1.268
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Birkaç reklam yerleşim tavsiyesi
1
2
06-02-2008, 01:11:51
#10
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
üstüne menü yazıp , altına adsense koyarsanız banlanırsınız zaten.
ancak sağ blokta sponsor reklam alanı koyup gökdelen koyarsanız , güzel yerleşim yapmış olabilirsiniz.
demek istediğimde oydu zaten yanlış yazmışım (: teşekkürler.
07-02-2008, 00:24:23
#11
worldwideweb
Paylaştığınız için teşekkürler, güzel ve mantıklı
07-02-2008, 01:33:03
#12
gdici
Üyeliği durduruldu
Evet hocam güzel bir tespit ve güzel bir paylaşım... Ben adsense'e kayıtlı değilim ama araştırma yapıp bu konuyu paylaşman çok güzel...
Başarılar...
07-02-2008, 10:17:38
#13
demented
Yanlız sen niye uygulamıyosun ? Tamam herşey para değil ama para çok şey
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler