• 06-02-2008, 01:11:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstüne menü yazıp , altına adsense koyarsanız banlanırsınız zaten.

    ancak sağ blokta sponsor reklam alanı koyup gökdelen koyarsanız , güzel yerleşim yapmış olabilirsiniz.
    demek istediğimde oydu zaten yanlış yazmışım (: teşekkürler.
  • 07-02-2008, 00:24:23
    #11
    Paylaştığınız için teşekkürler, güzel ve mantıklı
  • 07-02-2008, 01:33:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Evet hocam güzel bir tespit ve güzel bir paylaşım... Ben adsense'e kayıtlı değilim ama araştırma yapıp bu konuyu paylaşman çok güzel...

    Başarılar...
  • 07-02-2008, 10:17:38
    #13
    Yanlız sen niye uygulamıyosun ? Tamam herşey para değil ama para çok şey