Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstüne menü yazıp , altına adsense koyarsanız banlanırsınız zaten.

ancak sağ blokta sponsor reklam alanı koyup gökdelen koyarsanız , güzel yerleşim yapmış olabilirsiniz.
demek istediğimde oydu zaten yanlış yazmışım (: teşekkürler.