• 05-02-2008, 17:44:12
    #1
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar..

    Google nin sagladigi tercume ile birkac tane almanca makale inglizceye cevirip bloguma koyarsam ozgun icerik olur mu ,?? ( bunu daha once baska biri yapmamis olsa ) ???

    Ve google adsense kazanclarda bir buyumeye yardimci olur mu ?
  • 05-02-2008, 19:42:52
    #2
    ben düşündüm ama google nın sağı solu belli olmaz diye caydım
  • 05-02-2008, 19:49:29
    #3
    bence yarar. google nerden anlayacak ki abartmaya gerek yok.
    google türşçeyi bilseydi translate turkish - english diye seçenek koyardı
  • 05-02-2008, 20:56:05
    #4
    iyi o zaman siz deneyin bizde size bakar deneriz
  • 05-02-2008, 21:01:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bişeyi 1 sene önce yapmıştım galiba DP'de birisi script yayınlamıştı bunun için. O hatta ingilizceden bir dile o dilden tekrar ingilizceye çeviriyordu farklı oluyordu yanlış hatırlamıyorsam
    Bencede sorun olmaz
  • 05-02-2008, 21:05:04
    #6
    Denendi ve sorunsuz olduğu görüldü diye duymuştum
  • 05-02-2008, 22:12:38
    #7
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    o zaman ben yarin basliyorum

    almancadan inglizceye bir makale sitesi cevirmeye tabiki o sitenin sahibinden de izin alacagim
  • 06-02-2008, 01:56:01
    #8
    Denenmiş onaylanmıştır
  • 06-02-2008, 02:00:32
    #9
    Google çeviri mi yapıyor?Üstelik bu düzgün oluyor?O zaman tercümanlar ne iş yapıyor?