merhaba arkadaslar..
Google nin sagladigi tercume ile birkac tane almanca makale inglizceye cevirip bloguma koyarsam ozgun icerik olur mu ,?? ( bunu daha once baska biri yapmamis olsa ) ???
Ve google adsense kazanclarda bir buyumeye yardimci olur mu ?