• 10-06-2014, 13:39:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla 1 yıldır hesap boşta olunca bi gün tık gelirse incelemeye alıyorlar hocam. Geçersiz tık diye banlandı. İtiraz ettim bekliyorum bakalım..
    benımkı bosta degildi allahtan 3 yilda az da olsa gosterim ve arada tik gelmis
  • 11-06-2014, 08:07:43
    #11
    Hikaye yazar gibi yazmışsınız. Sonunda çok daha başka bir şey kurgulamıştım ben
  • 11-06-2014, 09:01:34
    #12
    Karaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hikaye yazar gibi yazmışsınız. Sonunda çok daha başka bir şey kurgulamıştım ben
    Nasıl farklı hocam Yıllar sonra adsense çıkar gelir ve ben senin adsense hesabınım der. Sonsuza dek mesut yaşarlar