SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla 1 yıldır hesap boşta olunca bi gün tık gelirse incelemeye alıyorlar hocam. Geçersiz tık diye banlandı. İtiraz ettim bekliyorum bakalım..
benımkı bosta degildi allahtan 3 yilda az da olsa gosterim ve arada tik gelmis