• 24-08-2005, 23:26:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ya aslinda anlamadim gitti, niye DHL?!
    ne onemi oldugunu saniyorsunuz? biraz daha hizli alcagiz diye o kadar bos vakte gerek yok ki. Gidin PTT'den bir posta kutusu kiralayin (aylik ortalama 2YTL). gelsin miss gibi oraya cekler
  • 24-08-2005, 23:28:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yaw amaç posta yada dhl degilki hızlı gelip hemen tahsile vermek amaç posta da 4 günd egetirsin onla getirteyim ceki :P
  • 24-08-2005, 23:58:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    her 30 gün civarında bir çek geldiği için ne önemi var ki DHL'in?