Nolcak bu adsense in hali - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nolcak bu adsense in hali
11
●
1.276
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Nolcak bu adsense in hali
1
2
24-08-2005, 23:26:52
#10
Paul Sr
Üyeliği durduruldu
ya aslinda anlamadim gitti, niye DHL?!
ne onemi oldugunu saniyorsunuz? biraz daha hizli alcagiz diye o kadar bos vakte gerek yok ki. Gidin PTT'den bir posta kutusu kiralayin (aylik ortalama 2YTL). gelsin miss gibi oraya cekler
24-08-2005, 23:28:26
#11
Permission
Üyeliği durduruldu
yaw amaç posta yada dhl degilki hızlı gelip hemen tahsile vermek amaç posta da 4 günd egetirsin onla getirteyim ceki :P
24-08-2005, 23:58:42
#12
Paul Sr
Üyeliği durduruldu
her 30 gün civarında bir çek geldiği için ne önemi var ki DHL'in?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler