Konu
Nolcak bu adsense in hali
24-08-2005, 23:26:52
#10
Paul Sr
Üyeliği durduruldu
ya aslinda anlamadim gitti, niye DHL?!
ne onemi oldugunu saniyorsunuz? biraz daha hizli alcagiz diye o kadar bos vakte gerek yok ki. Gidin PTT'den bir posta kutusu kiralayin (aylik ortalama 2YTL). gelsin miss gibi oraya cekler