• 31-05-2014, 14:34:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o yüzden bir problem yok, r10'da da var mesela
    bunlar ilk çıktığında bir web sitesinde gezerken reklamların köşesinde çarpıya basıp reklam ekranı kaplıyora tıklıyordum. ama sonra düşündüm bunun yüzünden siteyi incelemeye alırmı acaba google diye. kendi icatlarından ötürü milletin başı belaya gitmesin diye yapmıyorum artık bunu
  • 31-05-2014, 14:47:50
    #11
    bu video reklamlardan dolayı tık başı 30 kuruşlara yükseldik