Evet o yüzden bir problem yok, r10'da da var mesela
bunlar ilk çıktığında bir web sitesinde gezerken reklamların köşesinde çarpıya basıp reklam ekranı kaplıyora tıklıyordum. ama sonra düşündüm bunun yüzünden siteyi incelemeye alırmı acaba google diye. kendi icatlarından ötürü milletin başı belaya gitmesin diye yapmıyorum artık bunu