• 05-05-2014, 23:46:32
    #1
    Arkadaşlar bugün youtube için adsense başvuru yaptım. nasıl olduysa adsense Dolar olarak açıldı. sorunsuz bir şekilde ödeme alabilirmiyim ?

  • 05-05-2014, 23:52:00
    #2
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bugün youtube için adsense başvuru yaptım. nasıl olduysa adsense Dolar olarak açıldı. sorunsuz bir şekilde ödeme alabilirmiyim ?

    Ödemede sorun olacağini sanmıyorum.Ancak nasıl aldınız hocam yani herhangi birşey yaptınız mı başvuruda falan ?
  • 05-05-2014, 23:59:49
    #3
    BFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemede sorun olacağini sanmıyorum.Ancak nasıl aldınız hocam yani herhangi birşey yaptınız mı başvuruda falan ?
    Valla hocam normal başvurdum
  • 06-05-2014, 00:05:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kazanç gelmeye başlayınca tl ye döner o
  • 06-05-2014, 00:16:10
    #5
    StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazanç gelmeye başlayınca tl ye döner o
    Bekliyorum bakalım hocam.