Arkadaşlar bugün youtube için adsense başvuru yaptım. nasıl olduysa adsense Dolar olarak açıldı. sorunsuz bir şekilde ödeme alabilirmiyim ?
Ödemede sorun olacağini sanmıyorum.Ancak nasıl aldınız hocam yani herhangi birşey yaptınız mı başvuruda falan ?