• 18-03-2014, 21:46:24
    #1
    Merhaba deÄŸerli arkadaÅŸlar,

    Bir kaç sorum olacaktı ;

    Sizce yeni açılan bir siteye adsense koymak ne kadar doğru ?

    Adsense yerleşimde en çok nelere dikkat edersiniz ?

    Adsense'de site rengine göre reklamları ayarlamak ne kadar doğru veya ne kadar yanlıştır ?


    vereceğiniz cevaplar hem şahsım için hemde bilgisi olmayan arkadaşlar için yararlı olacağını düşünüyorum.

    bilgi paylaştıkça güzeldir
  • 18-03-2014, 22:05:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yeni açılan sitene ekleyebilirsin reklam kodlarını bu sıkıntı çıkarmaz.
    adsense reklam yerleşiminde tavsiye edilen reklam biçimlerini kullanmanda farda var.
    site rengine göre metin reklamda arka plandaki rengi sitenin rengiyle aynı yaparsın bunu adsense öneriyor zaten.
  • 18-03-2014, 22:16:38
    #3
    adsense sitenize onay verdiyse istediğiniz gibi ekleyin sıkıntı olmaz, fakat elinizde var olan hesabı yeni siteye koymayın derim ,içerik bakımından iyice ilerledikten sonra ilk etapta 1 adet reklam yerleşimi yapın 1-2 hafta içinde banlanmadıysanız sıkıntı yok devam
  • 18-03-2014, 22:17:22
    #4
    Siteye ziyaretçi akışı varsa 1 haftalık siteye bile koyabilirsin sıkıntı olmaz.
  • 19-03-2014, 00:06:26
    #5
    Benim kendimce gözlemim 200 yada 300 tekil hite geldiği zaman reklam yerleşimleri ile tek tek oynayarak reklamları yerleştirmen. Tık sayısına ve kazancına bak. Hangisi senin siten için uygunsa o reklamları sitende kullan.

    Renk temasını kendin sitende bulunan renklere göre değiştirebilirsin onlarlada deneme yapabilirsin.

    Bu şekilde kafanda daha iyi canlanmaya başlayacaktır.

    Not : 200-300 tekilden sonra ne hikmetse reklam eklendikten sonra hitler aşırı derecede artmaya başlıyor anlam veremiyorum.