Merhaba değerli arkadaşlar,

Bir kaç sorum olacaktı ;

Sizce yeni açılan bir siteye adsense koymak ne kadar doğru ?

Adsense yerleşimde en çok nelere dikkat edersiniz ?

Adsense'de site rengine göre reklamları ayarlamak ne kadar doğru veya ne kadar yanlıştır ?


vereceğiniz cevaplar hem şahsım için hemde bilgisi olmayan arkadaşlar için yararlı olacağını düşünüyorum.

bilgi paylaştıkça güzeldir