• 16-01-2008, 17:50:14
    #10
    shinoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben arkadaşa sonuna kadar katılıyorum. allah belalarını versin! bilgisiz insanların kontörlerini yasal yollardan gasp etmek diye buna denir. insanları hem aptal yerine koyuyorlar hem de soyuyorlar. bir de bazıları kalkmış bunları savunuyor.

    sonuna kadar katılıyorum arkadaşım dedikleri +11111
  • 16-01-2008, 17:53:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SONUNDA bu google bizide ringocu yapacak sonra adwords'e basacaz reklamı adamlar parayı götürüyolar biz burda kıvranıyoz yeter be
  • 16-01-2008, 17:55:10
    #12
    Benim kimseyi savunduğum yok. Sadece isteyen istediğini yapar, onu anlatmak istedim.
  • 16-01-2008, 17:55:34
    #13
    1.si bunlar görünen domainler asıl gittiği yer tinyurl'den ringoya yönlendirilmiş, bunları engellesende birşey olmaz.

    2.si beğenmeyen yayınlamaz.
  • 16-01-2008, 18:00:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Shinoda'nın yazdıklarına aynen katılıyorum.Öyle herkes istediği şeyi yapacaksa bırakalım bu işleri kolay yoldan para kazanalım.Ona buna reklam tıklatalım havadan para kazanalım... Herkes istediği şeyi yapamaz arkadaşım, etik olmaz bi kere

    Ha domaini alıp park etme konusunda yalova77 ye katılıyorum.Bugün hepimizin birden fazla domaini vardır ve eminimki yarısından çoğu park halindedir...
  • 16-01-2008, 18:05:18
    #15
    park etmeye bişey diyen yokki...adwords e tarkan metaforoz diye reklam verip domaini park a yönlendirmez şerefsizlik değilmidir.
  • 16-01-2008, 18:06:05
    #16
    benim sitemde sağ üstte bannerin yanında google reklamları var her girdiğimde aşk testi ya knight yada kontor :@ ama zarar yok tık başı neredeyse 1 $ ' yakın
  • 03-03-2008, 12:33:18
    #17
    Ben bu ringofon reklamlarını her gördüğüm yerde tıklıyorum, özellikle de google aramalarında (orada 1 cent'ten çok daha fazla veriyorlardır). Şikayet eden herkes benim gibi yapsa belki adamlar da vazgeçer. Ne dersiniz?
  • 03-03-2008, 15:16:54
    #18
    Hepimiz Kardeşiz bu kavga ne diye