Konu
Bıktım bunlardan allah cezalarını versin
03-03-2008, 12:33:18
#17
vardium
Ben bu ringofon reklamlarını her gördüğüm yerde tıklıyorum, özellikle de google aramalarında (orada 1 cent'ten çok daha fazla veriyorlardır). Şikayet eden herkes benim gibi yapsa belki adamlar da vazgeçer. Ne dersiniz?