• 04-01-2014, 12:03:37
    #1
    Arkadaşlar bildiğiniz gibi bir süredir adsense reklamlar 4-5 adet çıkmakta, forumumda alt sayfalarda fazladan 2 adet reklam yayını oluştu. Konu içi 1 adet reklam yayınlamak istiyorum. Bunun için kodmu kullanmam gerekli?

    Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler...
  • 04-01-2014, 19:56:24
    #2
    Arkadaşlar bu konuda yardım eden yokmu?
  • 08-01-2014, 22:23:08
    #3
    güncelll