Arkadaşlar bildiğiniz gibi bir süredir adsense reklamlar 4-5 adet çıkmakta, forumumda alt sayfalarda fazladan 2 adet reklam yayını oluştu. Konu içi 1 adet reklam yayınlamak istiyorum. Bunun için kodmu kullanmam gerekli?
Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler...