• 07-01-2014, 04:54:59
    #19
    o sizin şansınızamı mıdır bilmem ama kaç kez hesap açtıysam hep geldi bana
  • 10-01-2014, 14:48:09
    #20
    İstanbul'da olup belirtilen sürede pini gelen var mı acaba? 3. pini istedim 1. pin bile gelmedi daha.
  • 10-01-2014, 14:53:44
    #21
    bence gönderiyorlar ama pttde sorun var.
  • 10-01-2014, 14:57:12
    #22
    3. pini istedim 10 gün oldu hala gelmedi
  • 10-01-2014, 15:05:02
    #23
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gönderiyorlar ama pttde sorun var.
    PTT google işlemlerine bilerek mi böyle yapıyor acaba? Geçen hafta 4 farklı ülkeden kargo aldım hiçbirin de böyle bir şey olmadı.
  • 10-01-2014, 15:10:09
    #24
    Blogkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT google işlemlerine bilerek mi böyle yapıyor acaba? Geçen hafta 4 farklı ülkeden kargo aldım hiçbirin de böyle bir şey olmadı.
    fatura vs gibi zarf vs. gereksiz gördükleri şeyleri belki dagıtmak istemiyorlardır. o ptt nin tüzel kişiliği ile ilgili birşey değil. şubelerdeki dagıtıcılarla ilgili birşey. ben zarfları tektek açıp sonrada nehre dökenini biliyorum. geçmiş zaman tabi şimdi yapan varmıdır bilemicem
  • 10-01-2014, 15:13:34
    #25
    Valla ikinci pini istedim 2 hafta oldu oda gelmedi en sonunda 3.pini istedikten sonra oda gelmesse kimlik doğrulama yapıcaz başka yolu yok.
    Büyük ihtimal dagıtıcılar önemseyip getirmiyor.
  • 10-01-2014, 15:19:01
    #26
    Satmasaydım keşke adsense hesabını yenisini açtım pini gelmiyor. Geçen sene google haritalar için ondan önceki sene ise adsense hesabı için pin gelmişti. Bu sene problem var galiba.
  • 10-01-2014, 15:26:14
    #27
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fatura vs gibi zarf vs. gereksiz gördükleri şeyleri belki dagıtmak istemiyorlardır. o ptt nin tüzel kişiliği ile ilgili birşey değil. şubelerdeki dagıtıcılarla ilgili birşey. ben zarfları tektek açıp sonrada nehre dökenini biliyorum. geçmiş zaman tabi şimdi yapan varmıdır bilemicem
    Adresi LTD şirket olarak verdim. Koskaca şirkete de getirmiyorlarsa yuh artık.