• 02-01-2014, 23:47:38
    #10
    Bana da pin gelmişti. Hatta arkadaşları "Google'dan iş teklifi geldi" diye kandırmıştım Onlarda bir güzel yemişti
  • 02-01-2014, 23:51:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ne kadar bekliyorsunuz? kac gundur?
  • 03-01-2014, 00:09:58
    #12
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar bekliyorsunuz? kac gundur?
    Ben aylardır bekliyorum belki yıllar oldu. Gelecek ay ödeme alacam ama nasıl alacağımı bilmiyorum

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-01-2014, 00:27:17
    #13
    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden nasıl istiyorsunuz? Ben de pin iste yada adresi dogrula çıkmıyor

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    20 TL'yi geçip kazancınız kesinleştiğinde sizden hesabınızı doğrulamanız gerektiğini belirten bir uyarı verir. Size daha herhangi bir pin girin uyarısı vermiyorsa gereken miktara ulaşamamışsınızdır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:27:17 -->-> Daha önceki mesaj 00:24:14 --

    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aylardır bekliyorum belki yıllar oldu. Gelecek ay ödeme alacam ama nasıl alacağımı bilmiyorum

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    3 kere pin isteyipte çoktan gerekli belgeleri gönderip doğrulamanız gerekmekteydi. Aylar yıllar sürmez yani siz sürekli pin isterseniz. Tekrar pin gönder diye bir buton çıkması gerek pin yazılacak yerin yanında...
  • 03-01-2014, 00:54:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    3 Defa istedim pin 3' ünde de gelmedi, En sonda kimlik yoladım 1 hafta sonra 3 adet zarf geldi google amcadan )
  • 03-01-2014, 00:59:32
    #15
    bana 2 kez geldi sıkıntı yok bence kargocu sıkıntılı
  • 03-01-2014, 01:00:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    2 ay oldu daha bizde bekliyoruz
  • 03-01-2014, 01:08:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    3 ayı geçti bende bir pin bekliyorum henüz elime ulaşmadı gelir diye umut ediyorum hesap baya doldu ama pin yok çekim yok
  • 07-01-2014, 00:39:00
    #18
    Yaklaşık 5 aydır bekliyorum. 3. istediği de dün yolladım. Kimlik ile onaylamamız için ne yapmamız gerekiyor?