• 09-01-2008, 16:53:22
    #19
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzücü bir durum ama olsun
    Biz banlanmadan öğrenemicez galiba bu işi
    evet .Hepimizin bir kaç defa banlanması lazım
    Artık arkadaşlarım tıklamak istiyor tıklamayın diyorum.Millet kendiliğinden tıklasın diyorum.En güzeli böyle.
  • 09-01-2008, 21:02:46
    #20
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnde reklam yapıyorum kardeşim..internet cafeciyim boş bilgisayarlarda filan tıklıyorum..

    aynı ip ten sürekli tıklama olursa banlanırsın...kardeşim bilgisayarın farklı olması önemli değil,,,ayrıca bunun tersi istersen modeme reset at ip değişsin o zaman gene olmaz ,,hiçbir şekilde hile düşünme hileyi düşünürsen bile banlanırsın...google ın 6 cı hissi çok kuvvetlidir.
  • 09-01-2008, 23:45:00
    #21
    Ban kokusu geliyor + domainde forum kelimesi var domainide öpebilir
  • 10-01-2008, 01:28:02
    #22
    daha yenisin alırsın o parayı hele aradan 2-3 ay geçsin bakalım 50 tıklama veriyormu 5 dolar ağzına balı sürdü artık 2-3 ay adsenseyle yatar adsenseyle kalkarsın 3 ay sonra hazin son gelip seni bulur.