Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzücü bir durum ama olsun
Biz banlanmadan öğrenemicez galiba bu işi
evet .Hepimizin bir kaç defa banlanması lazım
Artık arkadaşlarım tıklamak istiyor tıklamayın diyorum.Millet kendiliğinden tıklasın diyorum.En güzeli böyle.