• 08-01-2008, 17:44:41
    #10
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnde reklam yapıyorum kardeşim..internet cafeciyim boş bilgisayarlarda filan tıklıyorum..
    Adsense konusunda yogun bir arastirmaya girmenizi oneriyorum. google.com/adsense iyice okuyun, sonra r10 deki adsense bolumunu iyice bir okuyun.
    Sonra adwords'e reklam veren yayincilari dusunun!
  • 08-01-2008, 17:52:42
    #11
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnde reklam yapıyorum kardeşim..internet cafeciyim boş bilgisayarlarda filan tıklıyorum..
    yanlışlıkla reklam yaparken adsense ekibine rastlama öperler ha
  • 08-01-2008, 17:59:57
    #12
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnde reklam yapıyorum kardeşim..internet cafeciyim boş bilgisayarlarda filan tıklıyorum..
    ee boş makinalardan tıklasan ne olur aynı ip değil mi ? aynı iplerden tıklayınca çok normal bir kazanç hatta banlanabilirsin.
  • 08-01-2008, 18:08:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnde reklam yapıyorum kardeşim..internet cafeciyim boş bilgisayarlarda filan tıklıyorum..
    haha hosuma gitti arkadasim..dikkat et bence banlanirsin
  • 08-01-2008, 21:28:57
    #14
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnde reklam yapıyorum kardeşim..internet cafeciyim boş bilgisayarlarda filan tıklıyorum..
    sen tıklamaya devam et kazanç birden patlama yapıcak şimdi yerinde saydığına bakma
  • 09-01-2008, 13:57:56
    #15
    hadi hadi sana güveniyorum 1 haftaya kalmaz trilyoner olursun ay sonuna kalmadan banlanır 0 dolar alırsın
  • 09-01-2008, 14:05:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ay sonunda öperler seni
  • 09-01-2008, 14:12:20
    #17
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnde reklam yapıyorum kardeşim..internet cafeciyim boş bilgisayarlarda filan tıklıyorum..

    Bencede Adsense Politikalarını Bir Oku Derim..
  • 09-01-2008, 15:40:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Üzücü bir durum ama olsun
    Biz banlanmadan öğrenemicez galiba bu işi