brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msnde reklam yapıyorum kardeşim..internet cafeciyim boş bilgisayarlarda filan tıklıyorum..
Adsense konusunda yogun bir arastirmaya girmenizi oneriyorum. google.com/adsense iyice okuyun, sonra r10 deki adsense bolumunu iyice bir okuyun.
Sonra adwords'e reklam veren yayincilari dusunun!