• 04-11-2013, 21:32:30
    #10
    Yani o kadar büyük sistem yazıyorsa mutlaka google farkındadır sayfayı aşagı indirince reklamda iniyor diye çünkü sürekli siteleri takip ediyorlar .. Ama google amcanın işine gelmez ...
  • 04-11-2013, 21:34:22
    #11
    Bu arada bu tür sitelerin ban yememe olayı varsa, "büyüklüğünden" değil, NEWS kayıtlı olduğundan olabilir.
  • 04-11-2013, 21:35:14
    #12
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani o kadar büyük sistem yazıyorsa mutlaka google farkındadır sayfayı aşagı indirince reklamda iniyor diye çünkü sürekli siteleri takip ediyorlar .. Ama google amcanın işine gelmez ...
    Kural, kuraldır. Herkese aynı şekilde adaletli davranmak zorundadır diye düşünüyorum.
  • 04-11-2013, 21:37:26
    #13
    Banlatamazsın hocam o siteyi.

    Sitenin sahibi arkadaşım.

    Premium Google adsense reklam yayını yapılıyor o sitede.

    İsterseniz 1.000 şikayet yapın problem değil, o site banlanmaz.

    Hadi diyelim banlandı

    Açılması 24 saat sürmez.
  • 04-11-2013, 21:38:09
    #14
    Hey gidi hey Premium büyük ihtimal. Yani kural dışı birşey yok. Ayrıcalık
  • 04-11-2013, 21:38:55
    #15
    ben 5 yıl önce abimin bir blogspotuna bu tarz bir reklam koymuştum hala duruyor ve banlanmadı.
  • 04-11-2013, 21:39:51
    #16
    AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet büyük haber sitelerinde Google Anlaşmalı olduğundan şikayetleri

    hazır cevap mailiyle kullanım sözleşmesini ibraz ediyor.



    Dediğiniz gibi Google karar vermeli ben hiç kural ihlali yapmadan şikayet ettiler.

    1 gün ban yedim.İtiraz ettim ve 2 gün sonra ban açıldı
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kural, kuraldır. Herkese aynı şekilde adaletli davranmak zorundadır diye düşünüyorum.
    O Kadar kurallara uyuyorsan deneme amaçlı aç bir haber sitesi adsensede onaylan ve sayfayı aşagı indirince kayan koddan ekle bende gelip seni şikayet edeyim diğer günü banlanırsın googlede . Google seni TAKMAZ bile anında banlanırsın politika ihlilali vs vs . Ama niye bu tarz büyük sitelere birşey demiyor ? Çünkü google nin işine geliyorrrrr ayrımcılık yapıyorrr sitenin büyüklügüne küçüklügüne göre ayrım yapan google başta kendi kurallarını ihlal ederken niye kimse buna birşey diyemiyor ? Hadi googleyi googleye şikayet etsene kendi kurallarını ihlal ediyor diye ...........
  • 04-11-2013, 21:41:26
    #17
    Premium hesaplara ayrıcalık varsa sorun yok.

    Haydi arkadaşlar bizde böyle mantar haber sitesi açalım. Premium olalım paranın dibine vuralım.
  • 04-11-2013, 21:42:44
    #18
    Kural dışı falan değil, adsense kurallarını doğru düzgün okuyun.
    Diğer bir örnek: http://www.haber3.com/