AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet büyük haber sitelerinde Google Anlaşmalı olduğundan şikayetleri

hazır cevap mailiyle kullanım sözleşmesini ibraz ediyor.



Dediğiniz gibi Google karar vermeli ben hiç kural ihlali yapmadan şikayet ettiler.

1 gün ban yedim.İtiraz ettim ve 2 gün sonra ban açıldı
raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kural, kuraldır. Herkese aynı şekilde adaletli davranmak zorundadır diye düşünüyorum.
O Kadar kurallara uyuyorsan deneme amaçlı aç bir haber sitesi adsensede onaylan ve sayfayı aşagı indirince kayan koddan ekle bende gelip seni şikayet edeyim diğer günü banlanırsın googlede . Google seni TAKMAZ bile anında banlanırsın politika ihlilali vs vs . Ama niye bu tarz büyük sitelere birşey demiyor ? Çünkü google nin işine geliyorrrrr ayrımcılık yapıyorrr sitenin büyüklügüne küçüklügüne göre ayrım yapan google başta kendi kurallarını ihlal ederken niye kimse buna birşey diyemiyor ? Hadi googleyi googleye şikayet etsene kendi kurallarını ihlal ediyor diye ...........