Merhaba arkadaşlar,
Adsense Hesabım yalnış reklam yerleşiminden geçersiz tıklama olmuş banlandı ancak ben zaten siteden değil youtube dan kazanıyordum site kazancım çok azdı. Şimdi sadece youtube çalışmak için yeni adsense almak istiyorum.
Başka isim(gerçek kişi), adres ve banka hesabı mevcut. Başka bir pc ve internet bağlantısından adsense alacağım.
sorularım şu:
hesap alımını v.s başka pc başka net başka kişi v.s alacağım ancak eski pc'den de giriş yapmam gerekebilir ilerleyen zamanlarda. yani eski hesabımı aldığım pc den yeni aldığım adsenseye giriş yapsam(üyelik aldıktan sonra) sorun yaratırmı? sadece youtube çalışacam buda dipnot :d
bilgi ve tecrübelerinizle bir yol gösterirseniz sevinirim.
EDİT:
Hesap Alabilmek için yapabileceklerim
- Tüm yöntemlerde Farklı kişi adres telefon ve banka hesabı ve artı olarak kullanılan internet farklı olacaktır.
1- Format atıp hesap almak,
2- Sanal Makina Kurup hesap almak,
3- VPS Kullanarak yeni hesap almak,
4- Başka pc den hesap almak
1-2-3-4 bu yöntemlerin hangisi %100 sağlıklı
ve hangisini yaparsam yapayım 1. işlemi yaptığım eski pc'm den giriş yapmak zorundayım!!!
Yeniden Adsense Alma Hakkında?
8
●421
- 02-11-2013, 21:48:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende merak ediyordum tşkler.AdsenseTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2013, 21:59:48Üyeliği durdurulduÇok yüklü bir pc o yüzden format kısmı zor gibi ama son çare oysa mecbur yapacağım.
Bu arada başka pc hemen bulamıcam da sizce sanal makina kurup pc ye farklı bir internet hattından üyelik alsam olabilirmi. Sonuçta sanal makinanın sistemleri farklı ve mac adresleride farklı görünecek? - 02-11-2013, 22:13:56sanalı kur, Hotspot Shieldi de yükle, amerikadan giriş yap hocam
- 02-11-2013, 22:17:21Üyeliği durdurulduBen banlanmıştım. Bir sene sonra aynı isim farklı adres ve banka hesabı ile başvurdum. Şuan sorunsuz kullanıyorum.
- 02-11-2013, 22:19:52Üyeliği durdurulduyani birçok kişi yeniden bir akrabası bir arkadaşı adına alıyor ve kullanıyor nasıl kullanıyorlar onu merak ediyorum. hatta okuduğum bazı mesajlarda herşeyiyle farklı bir şekilde hesabı alın sonra normal pc de kullanın birşey olmaz diyorlar. bu ne kadar doğru onu merak ediyorum.
İp sorununa gelince. Türkiyede yaşıyoruz zaten modem her kapattığımızda yeni ip geliyor. tamam aynı bölgede belirli ip aralıklarında olur aynı ip gelme olasılığı varmı? var ama çok az gibi
bu şekilde farklı biri adına alanlar nasıl yaptınız bir yol gösterir misiniz?