yani birçok kişi yeniden bir akrabası bir arkadaşı adına alıyor ve kullanıyor nasıl kullanıyorlar onu merak ediyorum. hatta okuduğum bazı mesajlarda herşeyiyle farklı bir şekilde hesabı alın sonra normal pc de kullanın birşey olmaz diyorlar. bu ne kadar doğru onu merak ediyorum.
İp sorununa gelince. Türkiyede yaşıyoruz zaten modem her kapattığımızda yeni ip geliyor. tamam aynı bölgede belirli ip aralıklarında olur aynı ip gelme olasılığı varmı? var ama çok az gibi
bu şekilde farklı biri adına alanlar nasıl yaptınız bir yol gösterir misiniz?