• 31-10-2013, 01:28:03
    #1
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Merhaba.Bugün bir değişiklik yapayım dedim ve adsense reklamını header bölümünden alıp konu baslıgın altına koydum acep bu yerleşim beni sıkıntıya sokar mı ? Tahmin değil de net bilgisi olanlar cevap verirse sevinirim teşekkürederim.
  • 31-10-2013, 01:34:44
    #2
    Ben aynı hatayı yaptım ve hesabım kapandı. Reklamları ziyaretçilere konu içeriği gibi gösterdiğimi ve yanlış yönlendirdiğimi belirttiler. Bilginiz olsun.
  • 31-10-2013, 01:37:36
    #3
    Bu şekilde konu içine reklamı sokup risk almak yerine konu başlıgının üst kısmına koyabilirsin.
  • 31-10-2013, 01:46:59
    #4
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Teşekkür ederim dediklerinizi uyguladım.
  • 31-10-2013, 01:54:33
    #5
    dikey reklam ban sebebimi ?
  • 31-10-2013, 01:57:44
    #6
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    eren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dikey reklam ban sebebimi ?
    O tartısmaları cok okudum kayıyorsa kesin ban deniliyor herkes bu konuda hem fikir.Ama sabit sie kaymıyorsa kimi ban diyor kimi ise değil diyor.3 aydır bir haber sitesi olan arkadasım kullanıyor suana kadar banlanmadı daha kayandan
  • 31-10-2013, 03:47:23
    #7
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O tartısmaları cok okudum kayıyorsa kesin ban deniliyor herkes bu konuda hem fikir.Ama sabit sie kaymıyorsa kimi ban diyor kimi ise değil diyor.3 aydır bir haber sitesi olan arkadasım kullanıyor suana kadar banlanmadı daha kayandan
    aynen hocam benım arkadasımda haber sıtesınde kullandı banlanmadı ama bn kullandım banladındım çok ilginç tartışmaya açık

    birde premium uye vs olayı varmış ben öyle duydum örnek mackolik