Merhaba.Bugün bir değişiklik yapayım dedim ve adsense reklamını header bölümünden alıp konu baslıgın altına koydum acep bu yerleşim beni sıkıntıya sokar mı ? Tahmin değil de net bilgisi olanlar cevap verirse sevinirim teşekkürederim.