Konu
Teredütte Kaldım.Yanlış Yerleşim mi ?
31-10-2013, 01:28:03
#1
ByMetiN
🔥 AdSense Uzmanı 🔥
Merhaba.Bugün bir değişiklik yapayım dedim ve adsense reklamını header bölümünden alıp konu baslıgın altına koydum acep bu yerleşim beni sıkıntıya sokar mı ? Tahmin değil de net bilgisi olanlar cevap verirse sevinirim teşekkürederim.